Výroba propagačních předmětů a reklamních potisků na nejrůznější drobnosti a textil podléhá neustálému vývoji a na trhu se objevují nové způsoby a možnosti využití technologických inovací. Jaké známe metody potisku reklamních předmětů?
reklamní propiska


Tamponový tisk


Jeden z nejčastěji používaných způsobů reklamního potisku, ačkoliv řada lidí vůbec neví, o co se jedná. Stačí vzít do ruky docela obyčejnou propisku s nějakým nápisem a v tu chvíli byste měli vědět, že právě propisky jsou nejčastějším artiklem takto zdobeným. Tisková hlava může zdánlivě připomínat jakousi make-upovou houbičku, přičemž tento výkonný stroj, zvládá vyrobit přes 200 tisíc propisek v průběhu pracovního týdne.

 Jeho předností je velmi nízká cena tisku a lze jej využít téměř na cokoliv, pouzdra, klíčenky, zapalovače, krabičky, visačky atd. Bohužel nezvládá plynulé barevné variace a přechody, lze využít maximálně 5 základních barev.
hrnek borůvek


Metoda sublimační


Sublimačním potiskem se nanáší předloha nejčastěji na porcelánové, skleněné a keramické nádobí, nejoblíbenější jsou hrnky na čaj a kávu válcového tvaru. Tentokrát jde o technologii, která speciálními inkoustovými barvami za vysokého tlaku a teploty vytvoří obrázek ve vysokém barevném rozlišení. Barva je tedy doslova zapečena na povrch hrnku, což činí výrobek odolným vůči poškrábání a mechanickému poškození. Výhodou této technologie je také, že lze potisk realizovat téměř po celé ploše hrnku.


UV digitální potisk


Jedná se o revoluční metodu tisku na reklamní předměty, kdy se tiskne speciální UV barva přímo na plochu zvoleného výrobku bez pomocného tamponu či papíru. Tisk je velice rychlý, tímto způsobem se vyplatí realizovat velké série drobných předmětů, např. tiskárna zvládne současně tisknout na 70 plastových zapalovačů. Podmínkou je pouze čistý, odmaštěný, hladký a plochý povrch bez výstupků. Ideální jsou krabičky, rovná plochá víčka, plastové karty, štítky, obálky a kryty apod.
barevné zapalovače


3D efekt


Tisk vykazuje jak na pohled, tak na dotek vizuální prostorový efekt, čímž se výrazně odlišuje od obyčejného potisku. Vzniká nanesením speciální vinylové samolepky a vytvrzením transparentní syntetickou pryskyřicí. Tímto způsobem se tvoří např. originální klíčenky a firemní loga na drobné dárky a propagační předměty.

Vybíráme reklamní potisk na dárkové předměty
4 (80%)2